Споживачам

Політика інформаційної безпеки
Політика інформаційної безпеки (завантажити pdf)
Повідомлення про порядок обробки персональних даних, права суб’єктів персональних даних, порядок та процедуру захисту персональних даних в АТ «БАНК 3/4»
Інформація про фінансові послуги відповідно до статті 12 Закону України «Профінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» 

Порядок розгляду АТ «БАНК 3/4» звернень клієнтів

Порядок обробки скарг і звернень громадян (pdf)

Вимоги до  оформлення звернень громадян, порядок та строки їх розгляду, відповідальність  посадових осіб за порушення законодавства про звернення громадян встановлені статтями 5, 6, 14-17, 20, 24 Закону України «Про звернення  громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР зі змінами та доповненнями.

Адреси для листування та подання письмових звернень (у тому числі засобами електронної пошти), проведення особистого прийому громадян, представників юридичних осіб:
• АТ «БАНК 3/4» (Головний офіс):
04080, м.Київ, вул.Кирилівська, 25
Email: secretary@bank34.ua
Телефони: 044-364-98-00, 044-364-98-01

Бланк письмового/електронного звернення(pdf)

Громадяни та представники юридичних осіб мають право звернутися на особистий прийом до керівника Банку.

Прийом громадян, представників юридичних осіб за попереднім записом здійснюють:
Голова Правління Іщенко В.А. (в разі його відсутності - в.о. Голови Правління) у третю середу кожного місяця з 15.00 до 16.00;
Заступник Голови Правління Попов О.Є. - у другу середу кожного місяця з 15.00 до 16.00.
Подання звернення здійснюється особисто або через уповноважену на це іншу особу в усіх місцях надання послуг клієнтам.

Запис на особистий прийом до Керівників Банку проводиться у робочі дні за номерами телефонів:
044-364-98-00 (з 10.00 до 17.00)
044-364-98-01 (з 10.00 до 17.00)
Номер телефонної лінії контакт-центру Банку та режим її роботи:
0-800-50-34-34 – цілодобово


Громадяни мають право подати звернення до  Національного банку України щодо вирішення порушених у зверненнях питань,  уключаючи випадки, якщо Банк не надав відповідь на звернення в установлений  законодавством України термін для розгляду звернень або отримана відповідь не задовільнила клієнта, та переглянути (отримати) інформацію щодо розгляду  звернень Національним банком України у розділі «Звернення громадян» на сторінці  офіційного Інтернет-представництва Національного банку України (https://bank.gov.ua/) або перейшовши за посиланням.

Розгляд  звернень громадян в Національному банку здійснюється згідно з Інструкцією про  організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та  забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України, затвердженою рішенням Правління Національного банку України від 14.05.2020  №332-рш.

Подання скарги до Банку або до  Національного банку не позбавляє громадянина права на звернення до суду  відповідно до законодавства України за захистом своїх прав та інтересів.

Шановні Клієнти та відвідувачі! Колектив БАНКУ 3/4 бажає Вам міцного здоров’я та нагадує про необхідність дотримуватись заходів безпеки та проявляти соціальну відповідальність, піклуючись про себе та про близьких людей. Ваше здоров’я – запорука здоров’я членів Ваших сімей. Отже, не забуваємо прості правила гігієни та безпеки спілкування.

Рекомендуємо Вам ознайомитись з інформаційними роликами, підготовленими Національним банком України, щодо заходів безпеки у сфері готівкового обігу




Рекомендації щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування (завантажити)
Рекомендації Національного Банку щодо уникнення випадків підвищеного ризику збитків для користувачів електронних платіжних засобів (завантажити)
 
  
В разі втрати електронного платіжного засобу необхідно негайно інформувати Банк за телефоном гарячої лінії: 0800-50-34-34
В разі виявлення несанкціонованого доступу або зміни особистої інформації в системах дистанційного обслуговування необхідно негайно інформувати Банк за телефоном гарячої лінії: 0800-50-34-34
В разі виявлення фішингових вебсайтів обо отримані відомостей подібного змісту негайно інформувати Банк за телефоном гарячої лінії: 0800-50-34-34


БАНК 3/4  приєднався до  просвітницької кампанії із захисту прав споживачів фінансових послуг, організованої  Національним  банком  України  та  Уповноваженим  Верховної  Ради  України  з  прав людини. Метою кампанії є  підвищення  обізнаності  громадян про їхні права у взаємовідносинах з фінансовими установами. Пропонуємо Вам ознайомитись  з матеріалами  програми «Знай свої права», оприлюдненими  Національним  банком  України.  




0800 50-34-34 Зворотний дзвінок
UA