Споживачам
Порядок розгляду АТ «БАНК 3/4» звернень клієнтів
Порядок обробки скарг і звернень громадян (pdf)
Вимоги до оформлення звернень громадян, порядок та строки їх розгляду, відповідальність посадових осіб за порушення законодавства про звернення громадян встановлені статтями 5, 6, 14-17, 20, 24 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР зі змінами та доповненнями.
Бланк письмового/електронного звернення(pdf)
Громадяни та представники юридичних осіб мають право звернутися на особистий прийом до керівника Банку.
Розгляд звернень громадян в Національному банку здійснюється згідно з Інструкцією про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України, затвердженою рішенням Правління Національного банку України від 14.05.2020 №332-рш.
Подання скарги до Банку або до Національного банку не позбавляє громадянина права на звернення до суду відповідно до законодавства України за захистом своїх прав та інтересів.Шановні Клієнти та відвідувачі! Колектив БАНКУ 3/4 бажає Вам міцного здоров’я та нагадує про необхідність дотримуватись заходів безпеки та проявляти соціальну відповідальність, піклуючись про себе та про близьких людей. Ваше здоров’я – запорука здоров’я членів Ваших сімей. Отже, не забуваємо прості правила гігієни та безпеки спілкування.
БАНК 3/4 приєднався до просвітницької кампанії із захисту прав споживачів фінансових послуг, організованої Національним банком України та Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини. Метою кампанії є підвищення обізнаності громадян про їхні права у взаємовідносинах з фінансовими установами. Пропонуємо Вам ознайомитись з матеріалами програми «Знай свої права», оприлюдненими Національним банком України.