У відповідності з вимогами чинного законодавства України у АТ "БАНК 3/4" створено підрозділ комплаєнс. До його функціональних обов’язків входить організація контролю за дотриманням Банком норм законодавства, внутрішньобанківських документів та відповідних стандартів професійних об'єднань, дія яких розповсюджується на Банк.
БАНК 3/4 високо цінує своїх клієнтів та дбає про власну репутацію як стабільної фінансової установи. Отже, в разі, якщо Вам стали відомі такі факти:
- непрофесійної поведінки працівників Банку, що може зашкодити інтересам клієнтів БАНК 3/4 та репутації Банку;
- порушення працівниками Кодексу корпоративної етики;
- порушення працівниками Банку законодавства України, в т.ч. вимог Національного банку України;
- зловживання працівниками Банку службовим становищем;
- неправомірного розголошення працівниками Банку банківської та/або комерційної таємниці, інших персональних даних тощо.
Просимо проінформувати нас про це через
- Повідомлення обов’язково повинно містити назву відділення, відділу, управління чи іншого структурного підрозділу Банку, а також П.І.Б. особи, дії якої, на Вашу думку, є неналежними; потрібно також зазначити дату інциденту.
- Необхідно коротко обґрунтувати неналежність виконання посадовою особою Банку своїх обов’язків, а також, за можливості, надати докази.
- Повідомлення, написані з метою вирішення особистих конфліктів із посадовими особами Банку, розглядатися не будуть.
Усі без виключення звернення будуть проаналізовані працівниками підрозділу комплаєнс.
З Політикою запобігання конфліктам інтересів в АТ "БАНК 3/4" можна ознайомитися за посиланням.
З Кодексом корпоративної етики АТ "БАНК 3/4 можна ознайомитися за посиланням.