Шановні Клієнти!
Повідомляємо, що Банком вводиться в дію нова редакція ПРАВИЛ банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «БАНК 3/4» (затверджена Наказом Голови Правління АТ «БАНК 3/4» №8-З від 27.02.2025 р.). Зміни, що вносяться до Правил, спрямовані на приведення їх у відповідність Законам України «Про фінансові послуги та фінансові компанії», «Про платіжні послуги», іншому законодавству, в тому числі нормативно-правовим актам Національного банку України. Також у Правилах уточнені окремі аспекти використання платіжних карток (в частині визначення платіжних систем, картки яких випускає Банк).
Нова редакція Правил застосовуються для нових Клієнтів з моменту оприлюднення – 03.03.2025, для діючих клієнтів – з 31.03.2025р.
З новою редакцією Правил Ви можете ознайомитись за посиланням
За більш детальною інформацією просимо звертатися у відділення або за телефоном Клієнтської підтримки 0 800 50 34 34.
Для відкриття депозитного рахунку в банку потрібні такі документи:
паспорт громадянина України;
документ, виданий органом державної податкової служби, про присвоєння
ідентифікаційного номера платника податків.
Банк має право відкрити рахунок фізичній особі - резиденту без подання документа, що засвідчує присвоєння їй ідентифікаційного номера платника податків, якщо в паспорті цієї особи зроблено відмітку про право здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного коду.
паспорт;
документ, що засвідчує походження грошових коштів.
Вкладник має право в приміщенні Банку скласти довіреність на іншу особу, щодо розпорядження власним рахунком, що засвідчується відповідальною особою Банку. Вкладник має право в приміщенні Банку оформити довіреність на здійснення операцій по депозитним рахункам (тариф 200,00 грн.), що засвідчується відповідальною особою.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДЛЯ КЛІЄНТА |
---|
Клієнт, що користується послугами з відкриття та ведення рахунків, касового обслуговування, використовує електронні платіжні засоби, емітовані Банком, попереджений, що послуги Банку є платними, у зв’язку з чим Клієнт, який укладає договір з Банком, набуває обов’язків з оплати за отримані послуги. Клієнт має уважно ознайомитись з Тарифами Банку та в разі виникнення питань, звернутись до працівника, що здійснює обслуговування Клієнта або до Клієнтської підтримки для одержання роз’яснень з питань використання послуг Банку та їх вартості. Клієнт має право у повному обсязі вносити та отримувати готівкові кошти, внесені на поточний рахунок. Банк має право виконувати платіжні інструкції Клієнта з урахуванням сум, що надходять на його Рахунок протягом Операційного дня. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуг (крім надання пакета банківських послуг). Банк не має права вносити зміни до укладеного з Клієнтом Договору в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором, Правилами або законом. Клієнт має можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування. |
Наслідки невиконання клієнтом обов’язків за договором
Відповідно до п. 1 ст. 26 Закону України від 23.02.2012 №4452-VІ «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» Фонд гарантує кожному вкладнику Банку відшкодування коштів за його вкладом.
Протягом дії воєнного стану в Україні та трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні Фонд відшкодовує кожному вкладнику Банку кошти в повному розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані станом на кінець дня, що передує дню початку процедури виведення Банку з ринку, крім випадків, передбачених частиною четвертою статті 26 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб»
Після спливу трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні сума граничного розміру відшкодування коштів за вкладами не може становити менше 600 тисяч гривень і може бути збільшена за рішенням адміністративної ради Фонду.
Для більш детальної інформації звертайтеся до співробітників Банку: