Поточні рахунки та платіжні картки

Шановні клієнти!!! Просимо уважно ознайомитись з інформацією про умови внесення готівки на рахунки фізичних осіб, необхідність надання документів щодо джерел коштів та можливе обмеження щодо подальшого розпорядження внесеними коштами.

АТ "БАНК 3/4" пропонує послуги з відкриття та обслуговування поточних рахунків, в тому числі з використанням електронного платіжного засобу, емітованого Банком у національній та іноземній валютах фізичним особам - резидентам та нерезидентам.

Відкриття поточного рахунку дає можливість:

- безпечно розміщувати, зберігати та знімати грошові кошти;

- здійснювати будь-які перекази та платежі, дозволені законодавством України;

- дистанційно керувати рахунком з Вашого смартфону за допомогою системи "Інтернет-Банкінг";

- здійснювати перекази та платежі в іноземній валюті у будь-яку країну світу, дозволені законодавством України;

- відкрити мультивалютний рахунок.

Рахунки фізичним особам відкриваються в такому порядку:

  • Банк ознайомлює клієнта, а клієнт вивчає Правила банківського обслуговування фізичних осіб, проєкт Договору про надання банківських послуг, Тарифи, інформацію, яка надається споживачу перед укладанням договору про надання фінансової послуги відповідно до п. 5 ст. 7 Закону України «Про фінансові послуги та фінансові компанії» за гіперпосиланням, та інформацію, що надається користувачу до укладення договору про надання платіжних послуг відповідно до ст. 30 Закону України «Про платіжні послуги» за гіперпосиланням;
  • фізичні особи пред’являють паспорт або документ, що його замінює. Фізичні особи-резиденти додатково подають документ, виданий органом державної податкової служби, що засвідчує присвоєння їм ідентифікаційного номера платника податків;
  • фізична особа заповнює та подає Анкету - заяву про відкриття поточного рахунку;
  • з метою визначення Банком поглибленого спектру потреб клієнтів в банківських послугах, визначення характеру майбутніх ділових стосунків фізична особа заповнює та подає Опитувальну анкету «Знай свого клієнта»;
  • для визначення статусу податкового резидентства інших країн фізична особа заповнює та подає Документ самостійної оцінки CRS, встановленої Банком форми (посилання) для власника рахунка;
  • фізична особа заповнює встановлену Банком форму (посилання) самосертифікації для цілей виявлення резидентів США, та, за необхідності, форму IRS W-9;
  • клієнт ознайомлюється з наданою Банком Довідкою про систему гарантування вкладів фізичних осіб. Детальніше можна ознайомитися за посиланням: Інформація про систему гарантування вкладів фізичних осіб;
  • між фізичною особою і Банком укладається Договір про надання банківських послуг;
  • Підписання Клієнтом Договору про надання банківських послуг на умовах, оголошених публічною пропозицією у вигляді Правил банківського обслуговування фізичних осіб, розміщених на Сайті Банку, передбачає надання його згоди на зазначені умови надання банківських послуг;
  • Відповідно до умов Договору про надання банківських послуг Клієнт має право відмовитись від цього Договору, розірвати його в односторонньому порядку у будь-який час, крім випадків, передбачених законодавством України та/або Правилами про надання банківських послуг, шляхом подання до Банку заяви про закриття поточного рахунку.

Банк попереджає, що при використанні банківських послуг, Клієнт може стати жертвою шахрайських дій зловмисників. У відповідних розділах Правил банківського обслуговування фізичних осіб, а також в Правилах користування платіжною карткою, Рекомендаціях держателям платіжних карток АТ «БАНК 3/4» щодо проведення безпечних розрахунків, розміщених на Сайті Банку, та в інструкції з використання системи «Інтернет-банкінг» Банк надає рекомендації Клієнту для запобігання нанесення шкоди Клієнту.


Порядок проведення операцій за рахунками клієнтів, відкритими у національній та іноземних валютах, регулюється законодавством України, у тому числі нормативно-правовими актами Національного банку.

Банк не надає банківські послуги за участю комерційного агента.

Інформація для держателів платіжних карток АТ «БАНК 3/4»

АТ «БАНК 3/4» пропонує ряд платіжних карток МПС MASTERCARD та VISA, НПС «ПРОСТІР», призначених для різних категорій клієнтів залежно від їх способу життя та індивідуальних потреб.

Детальна інформація про участь у платіжних системах

VISA International – одна з найбільших міжнародних платіжних систем, що застосовує інноваційні платіжні продукти і технології. Картки VISA – це найзручніший та найнадійніший засіб оплати товарів і послуг по всьому світу.

    • Visa Classic

      Це універсальний платіжний засіб, який приймається в усьому світі в будь-яких точках, позначених логотипом VISA. Картками VISA Classic можна оплачувати покупки та послуги в закладах торгівлі та сервісу: магазинах, ресторанах, аптеках, розважальних центрах – як в Україні, так і за кордоном. Також можна розраховуватися в мережі Інтернет: оплачувати комунальні рахунки, поповнювати мобільний зв’язок, робити покупки в інтернет-магазинах тощо. Ця карта користується популярністю у споживачів, оскільки гарантує зручність, безпеку і фінансову гнучкість.

    • Visa Platinum

      Це один з преміальних продуктів, визнаний в усьому світі. Разом з карткою VISA Platinum доступні покращені послуги та сервіси від VISA, надається ряд привілеїв, здатних зробити життя простіше і яскравіше, серед яких медична та юридична допомога, знижки в тисячах готелів та торгових точок, бездоганна клієнтська підтримка, тощо.

      КОНСЬЄРЖ - СЕРВІС від VISA

      Більш докладну інформацію про преміум програми VISA можна отримати на сайті www.visa.com.ua

    • Visa Infinite

      VISA Infinite преміальні картка доповнена унікальними послугами найвищого рівня від VISA, підкреслює високий статус власника і відкриває світ приголомшливих привілеїв і можливостей. Вони визнаються у всьому світі, за цими картками надається низка спеціально розроблених програм платіжної системи VISA, таких як: отримання знижок при оплаті товарів і послуг, вигідні пропозиції готелів і компаній по оренді автомобілів, тощо.

      КОНСЬЄРЖ - СЕРВІС від VISA

      Більш докладну інформацію про преміум програми VISA можна отримати на сайті www.visa.com.ua



MASTERCARD – міжнародна платіжна система, що використовує власні технології та досвід , щоб платежі стали більш безпечнимим, простими та зручними. Картки МПС MASTERCARD – це зручний інструмент доступу до банківського рахунку по всьому світу.

  • World MASTERCARD

    Це універсальний платіжний засіб, яким можна оплачувати покупки та послуги в закладах торгівлі та сервісу: магазинах, ресторанах, аптеках, розважальних центрах – як в Україні, так і за кордоном. Карткою можна розраховуватися в мережі Інтернет: оплачувати комунальні рахунки, поповнювати мобільний зв’язок, робити покупки в інтернет-магазинах тощо. Ця карта користується популярністю у споживачів із середнім рівнем доходу, оскільки гарантує зручність, безпеку і фінансову гнучкість.

  • Platinum MASTERCARD

    Це преміальний платіжний засіб, який підкреслює високий статус власника і відкриває світ приголомшливих привілеїв і можливостей, надає власнику особливі пропозиції за кордоном і в Україні, підвищений рівень банківського обслуговування, додаткові привілеї, такі як доступ до зали очікування MASTERCARD Lounge в терміналі «D» аеропорту «Бориспіль» тощо – усе це для держателів карток Platinum MASTERCARD.

  • World Elite MASTERCARD

    Це преміальний платіжний засіб, який забезпечує елітний сервіс і унікальні привілеї в будь-який час у будь-якому куточку світу для найбільш вимогливих клієнтів. Держателям карток World Elite Masterсard надається низка спеціально розроблених програм платіжної системи Masterсard, таких як: Concierge Service, LOUNGE KEY, Fast Line, отримання знижок при оплаті товарів і послуг, вигідні пропозиції готелів і компаній по оренді автомобілів, тощо.

АТ «Банк 3 /4», як участник внутрішньодержавної платіжної системи Національна платіжна система «Український платіжний простір», пропонує клієнтам:

  • ПРОСТІР Стандарт

    ПРОСТІР Стандарт – зручна та проста платіжна картка для щоденного користування: оплати за товари/послуги та зняття готівки. Характеризується великим рівнем безпеки проведення операцій (побудована на міжнародних стандартах) та приємними Тарифами.



Держателям платіжних карток, емітованих АТ «БАНК 3/4», надаються наступні послуги:

  • відкриття поточного рахунку у гривні (UAH), доларах США (USD) або Євро (EUR);
  • можливість обрати картку, яка найбільше відповідає потребам, перевагам і стилю життя;
  • можливість отримувати готівку з використанням картки в банкоматах по всьому світу в будь-який час доби;
  • можливість здійснювати оплату за товари та послуги в торгівельно-сервісній мережі в усьому світі, а також здійснювати розрахунки у мережі Internet та по телефону;
  • можливість вносити кошти на рахунок готівковим або безготівковим способом в кредитно-фінансових установах в будь-яких країнах світу;
  • можливість отримувати інформацію про рух коштів по рахунку за допомогою системи GSM-банкінг (мобільний банкінг);
  • можливість відкрити додаткові картки для членів родини, що дозволить користуватися коштами на одному рахунку всій родині з можливістю контролю за витратами коштів по кожній картці окремо;
  • можливість отримувати додатковий дохід у вигляді процентів, що нараховується банком на залишок коштів на рахунку;
  • можливість не декларувати кошти, що знаходяться на рахунку, перетинаючи кордон;
  • можливість скористатися програмою знижок та привілеїв, розробленої міжнародною платіжною системою VISA;
  • можливість скористатися сервісом Apple Pay, GooglePay та Garmin Pay.

 

Клієнтам Банку надається цілодобова клієнтська підтримка, за допомогою якої можливо:

  • отримати інформацію про рух грошових коштів по рахунку;
  • встановити або зняти певні обмеження (ліміти) на отримання готівкових коштів у банкоматах і на безготівкові розрахунки в торговельно-сервісній мережі;
  • заблокувати картку у випадку втрати або крадіжки;
  • отримати інформацію про найближчий банкомат банка партнера.
Телефони цілодобової клієнтської підтримки:

+38 (044) 364 98 28

0-800-50-34-34 (безкоштовно по Україні)

Операційний час Банку
по операціям в національній валюті: з 9-00 до 17-30 годин за київським часом

по операціям в іноземній валюті:
ДОЛАР США
ЄВРО
КАНАДСЬКИЙ ДОЛАР
АНГЛІЙСЬКИЙ ФУНТ СТЕРЛІНГ
ШВЕЙЦАРСЬКИЙ ФРАНК
ПОЛЬСЬКИЙ ЗЛОТИЙ

 

з 9-00 до 16-30 годин за київським часом
з 9-00 до 16-30 годин за київським часом
з 9-00 до 14-00 годин за київським часом
з 9-00 до 14-00 годин за київським часом
з 9-00 до 14-00 годин за київським часом
з 9-00 до 11-30 годин за київським часом

по операціям з банківськими металами:

з 9-00 до 11-30 годин за київським часом.

на прийом до виконання заяв клієнтів на
купівлю/обмін іноземної валюти

з 9-00 до 12-00 годин за київським часом.

на прийом до виконання заяв клієнтів на
продаж іноземної валюти

з 9-00 до 16-00 годин за київським часом.

 

Інформація для клієнтів фізичних осіб АТ «БАНК 3/4»:



АРХІВ
Тарифи на послуги (операції), які надаються АТ «БАНК 3/4» фізичним особам (приватним клієнтам) діють з 19.11.2024 р.
Тарифи на послуги (операції), які надаються АТ «БАНК 3/4» фізичним особам (приватним клієнтам) діють з 20.12.2024 р.
Тарифи на послуги з обігу банківських металів

АРХІВ


ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДЛЯ КЛІЄНТА
Клієнт, що користується послугами з відкриття та ведення рахунків, касового обслуговування, використовує електронні платіжні засоби, емітовані Банком, попереджений, що послуги Банку є платними, у зв’язку з чим Клієнт, який укладає договір з Банком, набуває обов’язків з оплати за отримані послуги. Клієнт має уважно ознайомитись з Тарифами Банку та в разі виникнення питань, звернутись до працівника, що здійснює обслуговування Клієнта або до Клієнтської підтримки для одержання роз’яснень з питань використання послуг Банку та їх вартості. Клієнт має право у повному обсязі вносити та отримувати готівкові кошти, внесені на поточний рахунок. Банк має право виконувати платіжні інструкції Клієнта з урахуванням сум, що надходять на його Рахунок протягом Операційного дня. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуг (крім надання пакета банківських послуг). Банк не має права вносити зміни до укладеного з Клієнтом Договору в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором, Правилами або законом. Клієнт має можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування.


Наслідки невиконання клієнтом обов’язків за договором

Інформація про систему гарантування вкладів фізичних осіб

Рекомендації Держателям платіжних карток АТ «БАНК 3/4» щодо проведення безпечних розрахунків

Користування карткою за кордоном

Як безпечно розраховуватись карткою в інтернеті

Що робити, якщо по Вашій картці відбулося несанкціоноване списання

Ліміти





Шановні Клієнти!  Повідомляємо, що Банком вводиться в дію нова редакція ПРАВИЛ банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «БАНК 3/4»  (затверджена Наказом Голови Правління АТ «БАНК 3/4» №9-З від 01.05.2024р.). Зміни, що вносяться до Правил, покликані забезпечити їх відповідність  Законам України «Про фінансові послуги та фінансові компанії», «Про платіжні послуги», іншому законодавству, в тому числі нормативно-правовим актам Національного банку України.

Зокрема, зміни стосуються порядку приєднання нових Клієнтів до договору, повідомлення Банком Клієнта про зміни до Правил та тарифів, способів оформлення та подання клієнтом платіжної інструкції, уточнення деталей проведення Банком емісії та обслуговування пластикових карток МПС Mastеrсard і т.і. Для зручності клієнтів у Додатку до Правил розміщена інформація про обов’язкові реквізити платіжної інструкції та порядок їх заповнення.

Для діючих Клієнтів нові Правила застосовуються з 01.06.2024р., а для нових - з 02.05.2024

З новою редакцією можете ознайомитись за посиланням.
За більш детальною інформацією просимо звертатися у відділення або за телефоном Клієнтської підтримки 800 50 34 34.

0800 50-34-34 Зворотний дзвінок
UA